Sunday, March 1, 2015

Real Shepherd!

Käisime viimasel õhtul perega söömas :)
Oleme Olliga tagasi Tšehhis ja seda juba teist nädalat. Üldiselt on väga vahva jälle tagasi olla. On ka olnud üks väga ebameeldiv juhtum, mis muudab meie siinset elu päris korralikult. Loodetavasti aga laheneb see homme/ülehomme ja osutub hoopis millekski väga põnevaks.
Igastahes sõit kulges meil väga mõnusalt. Peab tunnistama, et mulle täitsa meeldib sellist pikka maad sõita, muidugi ei viitsiks seda tihti teha.
Esimese nädalavahetuse mõlemad päevad veetsime metsas matkates. Laupäeval kutsus meid



endaga kaasa treener. Meiega ühines veel 2 tüdrukut, niiet kokku oli 4 inimest ja 7 koera. Ollil oli väga lõbus ja tal oli hea meel, et sai jälle teiste koertega metsas hullata. Teel kohtasime päris palju inimesi ja ma olin täitsa üllatunud kui sõbralikult ja hästi meie koertekarja suhtuti :)
Pühapäeval võtsin osa Brno vahetusõpilastele korraldatavast matkast. Matk toimub tegelikult igal pühapäeval ning käiakse Brno lähedal metsades. Võtsin Olli ka kaasa- no kuidas ma lähen metsa kõndima ja Olli koju jätan? Natuke enne ikka muretsesin, et kuidas teised Ollisse suhtuvad, kuid muretsemiseks polnud põhjust. Olli meeldis kõigile :) Tegelikult olin temaga aga natuke hädas, sest ta on ju koguaeg niiii näljane. Pauside ajal pidin ta rihma panema, sest muidu ta käis ja noris kõigi juures süüa ja kui talle ei antud, siis üritas varastada... Paras pätt! Kokku matkasime natuke üle 11 km.
Täna aga läksime treeneriga kaasa lambaid karjatama!!! Nii põnev, ma ootasin seda juba mitu mitu päeva! Koht oli 1,5 tunni kaugusel. Üldiselt mul Ollile väga kõrgeid lootusi polnud. Ma arvasin, et tal ei ole head karjatamisinstinkti ja et tema "hea koera" olek saab natuke segavaks. Olli oli järjekorras 4 koer ja algus ei olnud väga paljulubav. Oma korda oodates, ei teinud Olli eemal olevatest lammastest üldse välja. Natuke naljakas oli, kui segaduses ta oli. Olli ei saanud üldse aru, mis me tegema tulime- lihtsalt seisime keset põldu... Aga siis tuli Olli kord ja me läksime lammaste aediku juurde ja mul oli nagu äravahetatud koer! Olli oli lammastest väga huvitatud. Alguses käisime natuke ümber aia- saatsin teda ümber käsuga endast teisele poole aeda. See läks väga hästi- Olli sai väga ilusti hakkama. Siis läksime aeda sisse lammaste juurde ja proovisime uuesti teda ümber lammaste õigesse kohta saata. Olli oli väga väga tubli. Sai täitsa ilusti aru, mida ma talt tahtsin, minul oli keerulisem asjast aru saada, kui temal ;). Üks hetk saatsin Ollit ümber lammaste "out" käsuga, aga lambad olid hästi aia juures ja Ollil polnud ruumi minna. Ja mina ikka saatsin "out" ja "out" ning siis Olli vaatas mind ja hüppas kohapealt üle meetrise aia teisele poole :) :D. See oli niii naljakas. Enne veel saatis mulle pilgu "see on natuke rumal aga OK" ja siis hüppas üle :D Agility koer, mis muud :)
Kolmandal katsel võtsime lambad aiast välja ja Olli sai neid minu järgi ajada. See läks ka päris hästi! Tubli tubli poiss :)

Olli lambad ;)

Olli ootab viisakalt oma korda

No comments: