Thursday, March 26, 2015

CSI: 2015 CELEBRATION: SPRING

14. märtsil võtsime Olliga ette tee meie esimesele suuremale võistlusele. Võistlus toimus Slovakkias

96!
ning joosta saime 2 päeva. Mõlemal päeval A1 agility ja hüppe raja. Laupäeval lisaks open hüppe rada ning pühapäeval open agility rada. Võistlus toimus ideaalsel pinnasel (liiva ja tekstiili segu) ning kahel platsil korraga- vinge!
Rajad läksid meil nagu ikka- 5xDSQ ja üks peaaegu ideaalne -5. Viimasega teenisime ka 4. koha ning finaalist jäi puudu 0,2 sekundit :). Finaali sai A1 maksidest mõlema jooksu esikolmik. Kontaktide koha pealt otsustas Olli, et poomi alguskontakt on nõrkadele ;) ja lõpukontakt on Ollile :D. Tegelikult jäin aga Olli poomiga rahule, sest poomi polnud me treeninud Tsehhi tulekust saadik! Samuti proovisime esimest korda poomil pöördekäsku ja esimese korra kohta võib igati rahule jääda. Olli kuulab ilusti käsku, lühendab sammu ja lisab ühe "stridi". Tegelikult on tema normaalne poom 4 sammu, nüüd võistlustel kuna ta jättis alguskontakti vahele tegi 3 ja pöördega poomile lisas ühe ja tegi 4. Nutikas poiss :) Seekord jäi ka natuke kripeldama 2. raja poom- tegelikult oleks pidanud pärast poomi olema paremal olev tõke ning siis see otse tõke pärast poomi. Olli aga võttis loomulikult otse tõkke vaatamata minu paanilisele OLLLIIIIIIII-le :D. Samas ma suht arvestasin sellega rada õppides, ning isiklikult arvan ka, et selline poomi exit ei ole A1-le kohane ning tegelikult ei ole sellisele jaburusele minu AG maailmas üldse kohta ;).
Kokkuvõttes oli mõnus võistlus väga ilusas kohas. Ollile ka ainult kiidusõnad- ta on ideaalne reisikaaslane! Ei mingeid probleeme. Ööbimine oli meil kohapeal. Koos meiega oli ühes pisikeses toas 4 inimest ja 6 koera. Olli oli teiste isastega väga viisakas ja muidugi inimestega ka :). Pärast võistlusi läksime restorani sööma ja Olli jäi puuri tuttu. Väga hea oli olla, sest ma teadsin, et ta ootab ilusti ja rahulikult.

-------------------------
Sellel pühapäeval võtsime osa Lucie Dostalova koolitusest. Oli minu jaoks väga oluline trenn, sest mulle jõudis lõplikult kohale, et nii me Olliga edasi minna ei saa... Kuidas täpsemalt peaks edasi minema ei tea. Vastik on... Probleemiks Olli vähene keskendumine. Austraalasele kohaselt ta ainult hauguks ja jookseks sirgeid- mõlemad on muidugi vahvad aga kahjuks ei saa meie AG ainult neist 2 koosneda :D. Viimastes trennides on väga tugevalt ilmsiks tulnud, et Olli maailmas koosneb agility ainult takistustest- mina ja minu jälgmine ei käi sinna juurde. Kuna me pole Olliga kunagi tagatlõikamisi harjutanud, siis üleelmises trennis harjutasime ilma takistusteta, lihtsalt kehakeele ja käsu peale pööramist- ja noo võimatu! Olli oli nii segaduses- ta ei suutnud üldse keskenduda ja üritas igal võimalusel oma rumalale omanikule selgeks teha, et agilitys tuleb takistusi läbida.
Igastahes nüüd me töötame mu kahe suurepärase treeneriga selle nimel, et mind ka Olli agility maailmapilti mahutada :). Mul on nii hea meel, et mul on võimalus treenida koos nii andekate treeneritega!! 
Koolitusest veel- põhiliselt tegelesime Olli maha rahustamisega. Lucie soovituseks oli Ollile selgeks teha, et lihtsalt haukumine ja suvaliste asjade tegemine ei ole premeeritav- tuleb ikka neid halle ajurakke kasutada :) Samas ei suuda ma hakkama saada hirmuga, et kõik see muudab Olli aeglaseks... sest ma tean, et ta ei ole nii hull agility järgi kui ma tahaks, et ta oleks. 
Eks me peame leidma selle õige tasakaalu nende kahe vahel... aga...aga...aga...
Pere ja Olliga loomaaias :D :D :D

No comments: