Tuesday, March 31, 2015

Horka nad Moravou

Kafky võistlustel :)
Ja kõik mahtusime minu väikesesse autosse ära :)
Jälle veetsime laupäeva agility võistlustel. Seekord sai joosta lausa 4 A1 rada. Tulemuseks siis
3xDSQ ja üks -10, 6. koht ja 2. parim aeg. Ühesõnaga ei midagi head ja pärast võistlust oli üsna õnnetu tunne.  Viimasel ajal on olnud tunne, et me ei saa mitte millegagi hakkama- Olli on järjest segasem ja mina järjest saamatum. Õnneks on mul aga filmititud enamus meie võistlustest ja nii ma tegingi väikese "Movie night'i" ja pärast seda olen ma meie jooksude üle nii uhke!! Seekord selle asemel, et välja tuua nässu läinud kohad kirjutan endale üles kohad mille üle ma olen väga uhke!
1. Kui tähelepanelikult Olli jägib mind enne poomi pikal sirgel ja keerab minuga ilusti poomile kaasa! Meie jaoks on see väga suur saavutus, sest Olli kipub sellistel sirgetel ainult otse kihtuama.
2. Kui tähelepanelik ja kiire Olli on pärast 2. raja väikest "time out'i".
3. Kui ilus on Olli 3. raja poom + ilus raja jätk pärast poomi. Mõni kuu tagasi ma poleks isegi unistanud, et Ollil on pärast poomi valikus 3 tõket ning meil õnnestub ideaalset trajektoori säilitades rada jätkata.
4. Kolmanda raja kombinatsion- pikkus-tõke-A. Kui ilusti Olli pühendub tõkkele ja võtab selle ning võimaldab mul saada vajaliku edumaa.

5. Läbi võistluse ideaalne stiil slaalomis + 4. raja imekena iseseisev slaalomi lõpetamine andes mulle VÄGA suure edumaa!
6. Suurepärane tõke-poom-tunnel!  Hoolimata sellest, et tal oli pärast poomi üsna sirgelt ees tõke, kuulas Olli minu käsku ja valis tunneli. See oli nii nii hea tunne, et meil selline keeruline koht välja tuli.
7. Olli kiirus. Olli oli kõikidel radadel niii kiire!
8. Minu juhtimine on väga väga palju paranenud. Täitsa huvitav on kui palju on muutunud mu raja õppimine- nüüd ei mõtle ma ainult sellele, mis juhtimisvõtet kus kasutada vaid ka palju muud. Millal kasutada vastaskätt, millal mitte, milline juhtimisvõte valida, et koera trajektoor oleks kõige kiirem/turvalisem, kuidas peavad takistuse suhtes olema minu õlad/jalad jne. See kõik on üüratu info kogus ja selle omandamine ja õigete valikute tegemine võtab mul kindlasti veel pikalt aega :) Aga eks me õpime- koos Olliga.

No comments: