Thursday, April 16, 2015

Frisbee koolitus + 2x DSQ

Terve palava laupäeva veetsime Olliga firsbee koolitusel. Koolitus toimus meie koduklubis ja
koolitajaks meie oma treener :). Meie Olliga saabusime koolitusele väikse hilinemisega, sest kõigepealt toimus sissejuhatus Tšehhi frisbeesse. Kuna koolitus oli ilmselgelt Tšehhi keeles siis otsustasime, et meil oleks Olliga mõistlik saabuda praktilise osa ajaks. Kõigepealt kulutasime mitu tundi visete lihvimisele- selles ma jätkuvalt sakin :). Viskasime nagu ikka paaris üksteisele ja mu partner lohutas, et esimese korra kohta tuleb päris hästi välja :D :D Ma ei hakanud mainima, et see pole kaugelt esimene kord ;). Harjutasime igasuguseid erinevaid viskeid ja trikikaid viskeid. Tunne oli nagu mu pisike pudruaju ei pea midagi kinni- õppisime viske ära ja siis 2 sekundit hiljem ise üritades ei olnud enam midagi meeles, kuidas ketast hoida ja kuidas visata :D Tuleb küll tõdeda, et trikikad visked tulid mul paremini välja, sest nende puhul ei lootnud keegi, et ketas võiks otse ja natuke kaugemale kui paar meetrit lennata :D
Pärast viskeid tellisime pitsa ja oli aeg lõunapausiks. Pärast lõunat hakkasime ükshaaval koertega tegema. Olli oli järjekorras viimane. Esimene sessoon ei läinud meil väga hästi, sest Olli jaoks oli liiga palav. Ta jooksis küll ilusti frisbeele järgi, püüdis kinni ja jooksis kohe varju pikutama sellega :D See teda siiski ei päästnud ja me tegime hoopis lühema distantsi pealt mõtlemist vajavaid trikke. Ma sain nii mõnelegi asjale vastupidist kinnitust, kui see mida me Eestis koolituselt kuulsime. Mul oli kohe tunne, et frisbee võib isegi põnev olla ja võib-olla jõume Olliga ka frisbee trenni Tšehhis.
 Pärast meie korda otsustasin Olli viia lähedale ujuma, et ta saaks natuke jahutust ja oleks lustakam järgmisel sessoonil.
2. kord oli Olli palju paremas tujus, ilm oli ka juba jahedam. Tegime erinevaid trikke ja ma sain küsida kuidas mingeid trikke teha, mida ma juba ammu olen mõtlend, et võiks Ollile õpetada.
Kahjuks Olli pole väga frisbee hull. Ta võib seda küll mõned korrad püüda ja alguses on ka äksi täis, aga ta väsib/tüdib üsna kiiresti ära. Peab temaga tegema vist rohkem trikke, kus ta peab oma halle ajurakke kasutama mõtlemiseks. Äkki on siis tema jaoks huvitavam, kui lihtsalt fresbeele järgi joosta.
Ostsin Ollile ka 2 uut päikesekollast frisbeet :D Nägin alguses nii kenad välja ;) nüüd on juba Olli poolt kergelt ära disainitud.
Pühapäeval oli Brnos minu lemmik kohtunikuga võitlused. Joosta sai 2 AG rada. Seekord peab küll tõdema, et mulle väga rajad ei meeldinud. Olid mõned nõmedad nurgad ja mõned ebaloogilised kohad. Meie tulemuseks jälle------ tatatata----- 2xDSQ :D Oehh.. Mis siis seekord viga oli? Meie trennid kandsid vilja :D ehk Olli jälgis mind liiga palju. Ehk siis normaalselt aga see tähendab, et minu valed juhtimised põhjustasid kohe vead :) Esimese raja vead saan auga enda peale võtta. 2. raja vead ajan Olli süüks, sest videot meil sellest jooksust ei ole :D :D Kokkuvõttes masendus ja järgmine võistlus arvatavasti 26.04 ;)
25 kraadi nautimas :)

No comments: