Tuesday, June 23, 2015

2 puhast rada!

13.06 läksime Olliga AG võistlustele. Ma päris pikalt mõtlesin, kas poiss kirja panna või mitte.
 Lõpuks otsustasin, et ega mul midagi paremat oma ajaga ka teha pole :D. Võistlustel sai joosta 2 AG rada. A1 alustas hommikul vara- regamine algas 7.30 ning rajaga tutvumine juba kell 8.00! Kuna tõotas tulla väga kuum päev, siis lootsin, et meie jõuame enne tõelist kuumust ära joosta.... Aga ei :) Saime oodata ja radu joosta 32 kraadises kuumuses. Palav oli! Olli ei talu kuuma hästi, õnneks oli mul talle kaasas jahutusvest, mida tuli iga natukese aja tagant jälle märjaks teha. Uskumatult kiiresti kuivas see ära. Esimene rada oli mõnusalt lihtne. Keerulisi kohti polnud ja poomilt mahaminek oli ka otse tunnelisse. Kõik sujus väga ilusti, ideaalne poomikontakt ja PUHAS RADA!! Lõpuks ometi. Ma olin nii rõõmus. Puhtale rajale lisaks saime veel esimese koha ka. Ollil oli kõigis suurusklassides kiireim aeg :). Teine rada oli palju keerukam, lausa nagu teise kohtniku tehtud oleks :). Ma arvasin, et mul ei õnnestu Ollit pärast poomi kätte saada ja ta võtab vale tunneli augu. See koht aga väikeste viperustega õnnestus, õnnestus ka kogu ülejäänud rada ja tulemuseks jälle PUHAS RADA ja 1. koht! Uskumatu! Nii tubli poiss. Kohe 2 puhast rada järjest :)



Pärast võistlusi tuli Maarja mulle Tšehhi külla :) Käisime väljas söömas ja saime niisama rääkida. Väga tore õhtu oli! Pühapäeval tuli mulle õde külla :) Käisime tutvusime Tšehhi ja Austria vaatamisväärsustega :). Meil oli väga lõbus, Ollil vist aga mitte nii väga :D. Olli pidi enamuse aja kodu valvama ja leppima vaid jalutuskäikudega. Kuid ta pidas väga vapralt vastu. Nüüd tuleb meil 3 päeva järjest AG trenne, niiet Olli saab kogu oma üleliigse energia välja elada :D Ma juba kujutan ette milline hull energiapomm ta saab olema homses trennis :DOhjaa ja kõige toredam uudis ka lõppu- me saime Olliga koha Moravia Openile!!!!!!! Jeeee! Super lahe. Saame koos võistleda maailma parimatega :) Tuleb kindlasti väga põnev nädalavahetus :) Ei jõua ära oodata.



No comments: