Saturday, December 6, 2014

Glabazňa ja Grygari radu vallutamas....

Kaks viimast nädalavahetust möödusid mõlemad võistlustel. Esimesel nädalavahetusel oli
kohtunikuks Tomáš Glabazňa ja meil joosta 2 agilityrada. Rajad ei olnud väga kerged aga üldiselt mulle meeldisid. Mõlemal rajal õnnestus meil DSQ saada. Esimese raja DSQ-ist on kahju, teise raja DSQ oli meile praegu veel üsna paratamatu :) Kuid positiivsena saab jälle välja tuua Olli ilusad kontaktid :)
Järgmisel nädalavahetusel oli kohtunikuks Antonin Grygar. Ma päris pikalt kõhklesin, et
kas registreerida tema radadele või mitte :) Sai otsustatud registreerida- ei saa ju Tšehhist tagasi tulla ilma Grygari radu jooksmata ;). Samuti meeldis mulle võistluskoht ja võistluse korraldus. Joosta saime 3 rada- hüppe ja agility. Hüpperada oli esimene ja nagu meil esimestel radadel kohane oli see üsna kaose lähedane. Teine rada oli agilityrada. Seekord saime tulemuse kirja- kahjuks saime vea poomilt, kuigi tegelikult oli Ollil käpp kontaktil. Kuid jah ilus see kontakt ei olnud kohe üldse, aga meie õigustuseks olli raske "exit" kah :). Samuti kukkus üks pulk, kuna jäin pärast A-d valsiga hiljaks. Tulemusega -10 saime 2. koha, sest vaid vähesed koerad said rajalt tulemuse. Kolmandal rajal kukkus pulk ning saime poomilt nii algus kui ka lõpuvea :) Oh jah, "exit" oli jälle samasugune, niiet ma tegelikult lootsin, et Olli oskab sellega juba arvestada, kuid kahjuks mitte. Egas midagi, peame trennis harjutama poomi ei millegita lõpus. Tulemuseks siis -15 ja 3. koht. Viimasel rajal valmistas mulle rõõmu, et ma sain slaalomis Ollist nii palju eemalduda. Rada õppides ma ei uskunud, et see mul õnnestub ning seetõttu arvasin, et ei jõua normaalselt enne poomi tõkkeni.
Üldiselt jäin meie radadega enamvähem rahule, mul on hea meel, et meil õnnestus kahel rajal kolmest tulemus saada. Kahju aga on poomist ja sellest, et ma ei suutnud Ollilt siiski paljudes kohtades piisavalt usaldada.
Kokkuvõttes oli meil väga tore võistlus ja mõlemad võistlused olid ilusates kohtades ja toredalt korraldatud. Viimast rada õppides tuli Grygar minuga rääkima ning ütles, et ta on ka Eestis kohtunik olnud :)


Olli ostis endale maja, kahjuks seinteks raha nappis :(
Üksik hundu pärast jäävihma.

No comments: