Friday, September 26, 2014

VETERINÁRNÍ A FARMACEUTICKÁ UNIVERZITA BRNO

Pühapäevaks oli mul planeeritud 2 üritust. Kõigepealt käisime ülikooliga tutvumas. VFU's on ainult kolm teaduskonda: veterinaarmeditsiin, farmakoloogia ning veterinaarne hügieen. Kuigi on ainult 3 teaduskonda siis maju on see-eest väga palju. Tundub nagu nad oleks igale ainele oma maja ehitanud :). Juba tutvumisel sai selgeks, et õige maja leidmine loenguks ei saa lihtne olema. Esimene nädal muidugi kinnitas mu arvamust. Selleks, et meil oleks eriti keeruline, pannakse tunniplaani ainult loengute toimumise majad. Kõigepealt kulub megalt aega, et õige maja üles leida- kõige kiiremini õnnestus mul õige maja leida 20minutiga ning ühte praktikumi ma ei saanudki, sest ei suutnud õiget kohta leida. Kahjuks aga pole õige maja leidmisest veel üleliia kasu, sest tõeline katsumus algab õiget klassiruumi otsides :). Kuskil pole kirjas, mis klassiruumis loeng toimub ning majad on siin suuuured!
Hobuste jooksulint ja uhked masinad, millede ülesannet ma enam ei mäleta ;)
Pärast kooliga tutvumist läksime Olliga meie esimesse agility trenni Tšehhis! Meie treeneriks siin on Veronika Otýpková, kelle kelpiel on ka jooskvad kontaktid! Kõigil trennilistel on cik/cap ja kõik rajad trennis algavad cik/cap-iga :) Trennid toimuvad tööpäevadel 3 korda nädalas, kuid meile sobib minu loengute tõttu kahjuks ainult neljapäev. Kuid õnneks hakkame me teisipäeviti tegema RC trenni! Nii põnev :). Trennid hakkavad kell 5, ühes grupis on kuni 6 koera ja trenni tehakse nii kaua kui läheb pimedaks. Eile näiteks tegime trenni 3 tundi!! Treeneril on kaasas ka oma koerad, kuid nendega ta trenni ei tee- nad suhtlevad ja hängivad niisama, samuti ka teised trennikoerad. Selline trennikorraldus vajab veel harjumist, kuid õnneks on Olli juba piisavalt suur ja tubli ning suudab mulle ilusti ka sellises keskkonnas keskenduda. Trennikoht on minu kodust u 10 km kaugusel- tundub üsna lähedal, kuid sinna sõitmine võtab ummikute tõttu väga kaua aega. Eile sõitsin u 40 minutit sinna ja tagasi tulekuks läks alla 15 minuti :). Nende ummikutega harjumine võtab mul veel kindlasti kaua aega. Pühapäeviti toimuvad ka trennid- TERVE PÄEVA :) Eile pärast 3 tunnist trenni treener ütles, et pühapäeviti toimuvad trennid terve päeva, et siis saab natuke rohkem trenni teha ;)

Trenniplats :)
Olli on rõõmus, et saab jälle agility't teha
Härra Beib agility platsil

No comments: