Tuesday, February 12, 2013

10.02.13 Inga Järve agilitykoolitus

Käisime pühapäeval Robiga Inga Järve agility koolitusel. Koolitusel oli põhirõhk juhtimisel. Tegime ühte rada pisikeste juppide haaval. Väga huvitav rada oli, oli mõnusaid trikikaid kohti. Inga näitas juhtimisvõtteid, mis tema meelest rajale kõige paremini sobisid. Need olid minu ja Robi jaoks uued, kuid Robi sai väga hästi hakkama, nagu ta oleks neid kogu aeg teinud. Ju ta on harjunud, et kui Tuuli kuskil vehib, siis tuleb üritada midagi teha :). Minu jaoks oli asi palju keerulisem. Tahtmatult tahtsid vanad harjumused segada uusi võtteid, kuid hakkama me saime. Siin läheb suur kiitus Robile, ta oli väga super paariline. Koolitus algas pool kuus õhtul, ning mul oli väike hirm, et äkki poiss on tujutu nagu võistlustel, kuid ta oli motiveeritud ja kiire, just nagu trennis. Väga, väga mõnus oli nii joosta. Mulle väga meeldis koolitusel Robiga joosta, sest mulle anti head juhtimisvõtted ja Robi oli motiveeritud, tulemuseks olid ilusad rajajupid.

No comments: