Wednesday, February 6, 2013

06.02.13 Koeratants 2

Oleme Olliga käinud koeratantsu trennis kaks korda. Esimene kord alustasime käpa markeri, tagurpidi kaheksa ning käppadega marssimise õppimist. Teine kord jätkasime õpituga ning hakkasime juurde õppima risti astumist. Markeri ideele Olli veel hästi pihta ei saa, kõigepealt puudutab ta markerit ninaga ja siis käpaga. Tagurpidi kaheksa heaks üritan Ollit saada ümber minu tagurpidi keerutama. Maiuse ja käega tuleb enamvähem välja. Nüüd tahaks teda iseseisvalt seda tegema saada. Kõige paremini läheb marssimisega. Saab ilusti aru, mida tegema peab. Sellele tuleb anda veel viimane lihv, ehk tahaks, et ta marssides minu jalgu ei puutuks. Risti astumist olen talle õpetanud ainult ühe trenni ja ta sai sellele enamvähem pihta. Algus püüdsin olla tema kõrval ja nii mõjutada teda risti astuma. See aga segas teda väga, kui ma aga olin tema ees, siis tuli täitsa hästi välja.
Robiga on ka meil mõned uued trikid käsil. Esiteks õpetan teda ninaga palli veeretama. See tuleb ilusti välja. Teiseks üritan teda sheipida esijalgadega poti peal olles ringe tegema. Sellega olime natuke hädas, kuid Lea soovitas muuta Robi premeerimise kohta, loodetavasti see parandab asja. Kolmandaks trikiks on tagajalgadega kasti peale ronimine ja siis ettepoole liikumine, nii et tagajalad lähevad sirgeks. Seda teeme Olliga ka ning see on praegu üks mu lemmik trikke.
Väga äge on vaadata kui erinevad Olli ja Robi õppimise poolest on. Olli pakub hästi kiiresti erinevaid asju, Robi aga valib otsa vaatamise, sest nii ju head koerad teevad :). Samuti õpib Olli uued asjad palju kiiremini ära, Robi vajab rohkem kordusi. Robi on ka hellake, teda tuleb palju rohkem kiita ja premeerida, sest ta tuju kipub üsna kergelt langema.

No comments: