Friday, September 2, 2011

02.09.11 Edusammud :)

Käisime Robiga jalutamas ja parte otsimas. Võtsin kodust kaasa ka oma pardi, et teha veest retriivimist. Alguses lihtsalt jalutasime mööda kraavi kaldaid. Mulle hakkab järjest rohkem tunduma, et Robi ei saa lihtsalt aru, mida ta tegema peab ja keda otsima. Õnneks me leidsime mõned pardid ja see tekitas Robis natukeseks huvi, kuid kui natuke aega jälle ei olnud parte, siis hakkas ta otsima põllult mutte :). Viskasin Robile vette sukas parti ja ta tõi nii ilusti!!! Ma olin nii rõõmus. Kraavi kaldalt viskasin 2 korda ja mõlemad korrad tõi koheselt ära. Kolmanda korra viskasin kaugemalt (umbes 2m kraavist) ja Robi läks ja tõi pardi ilusti ära, hoolimata sellest, et oli juba hilja ja väga pime. Kuna Robi tundus pardist hästi huvitatud olevat, siis viskasin talle ka maal. Ja ta tõi!! See oli vist 1. kord, kui ta võttis pardi maast ja kandis seda. Enne on ta seda mõned korrad mängides minu käest ära võtnud. Ma siis jooksin Robiga mööda põldu auringe :) Robil muidugi part suus :). Pardiga tõesti asi edeneb!! Tahaks korra treeneriga koos minna, et näha, kas ta võõra inimese juuresolekul ja võõrast sukas parti ka toob. Kui toob siis saaks suka ära võtta ja visata "paljast parti". Ma jäin tänase trenniga täitsa rahule. Nii hea on näha, et Robi ilusti areneb ja järjest rohkem hakkab talle part meeldima. Või vähemalt ei jälesta ta seda enam :) see ju ka suur edusamm :D.

No comments: