Tuesday, May 3, 2016

Olli A3!!

Olli on nüüd võistelnud 2 võistlust A3-s. Viimase A2 puhta raja jooksis Olli Lätis (nagu ka esimesed kaks puhast rada!). Me peaks tihedamini Lätis puhtaid radu jooksmas käima :D.
Igastahes, Olli jooksis ilusa puhta raja ning sai ka selle eest esimese koha. Rohkem me A2 radu ei jooksnud. Järgmine jooks oli Open Agility. Mul oli juba niii hea meel ja ega ma väga ei keskendunud, kui Olli oli super tubli ja jooksis puhta raja! Kuna ma kukkusin rajal ja sellega kaotasime palju aega ja puhtaid radu oli veel palju, siis ma mingit kohta ei lootnud. Autasustamisel aga selgus, et Olli jooks oli 3. koha vääriline! 2. kohast jäi puudu ainult 0.2 sekundit! Edasi jooksime A3 radu, kuid Olli oli vist pikast päevast juba väisnud, sest kukkus palju pulki. Muidu olid rajad ilusad. Pühapäeval jooksime A3 radu, millest 2 läksid rahvusvahelise võistluse alla. Pühapäeval meil hästi ei läinud, Olli tõmbas maha palju pulki ja mina tegin palju rumalusi.



Järgmine A3 võistlus oli Tartus meie Säde võistlus. Olli sai joosta 3 rada - agility raja ja rahvusvahelise võistluse. Agility rajal saime DSQ-i kuna ei jõudnud teda pärast poomi tõkke taha suruda. RV võistluse agilityrajal saime ühe tõrke - keerasin liiga vara ära- tulemuseks 5. Ning hüpperajal saime vea slaalomisse sisenemisel. Kokku tulemuseks 10 ja 3. koht!! Nii super Olli. Saada 3. koht nii tugevas konkurentsis ja veel 2 raja koondtulemusena.


No comments: