Thursday, December 17, 2015

Aasta viimane ametlik võistlus :)

Viimane ametlik võistlus Olliga oli meil plaanitud Tako Tallinna võistlus. See võistlus läks meil aga nii halvasti. Olli oli täiesti taltsutamtu põrsas. Ei olnud nõus stardis istuma, ainult haukus mu peale ning stardipüsivus ka puudus. Muidugi tõmbas maha kõik esimesed pulgad- ning pärast seda ei suutnud ka mina keskenduda.
Ühesõnaga otsustasime Saaraga, et selline küll ei saa aasta viimane võistlus olla ning regasime nunnud ka Läti võistlusele. Kaasa kutsusime ka Monika ja Ärri ning asusimegi kolmekesi Läti poole teele :). Joosta saime 3 rada- 2 agility ja hüpperaja. Seekord oli Olli täiesti teises tujus! Keskendunud ja tubli. Esimene rada õnnestus meil joosta puhtalt! Puhta raja au läheb küll Ollile- ta päästis nii mõnesgi kohas minu halva juhtimise! Tubli poiss. Teine AG rada meeldis mulle ka väga, kuigi saime DSQ-i. Ei kutsunud Ollid pärast poomi piisavalt ja ta sattus pikkuse taha, mille ta hüppas viltu. Muidu meeldis mulle see rada palju rohkem kui 1. Viimane rada oli hüpperada, kus ma keerasin talle liiga suure kaare hüpele ning Olli hüppas rõnga viltu tagasi :)




No comments: