Sunday, December 8, 2013

08.12.13 Oltsi Agility kokkuvõte :)

Mõtlesin, et lisaks paar videot, et kunagi oleks hea vaadata kuidas Olli agility's arenenud on. Meil on agility's käsil mitu väikest "projekti"- slaalomi stiili parandamine, kiik, cik/cap, serpentiinid, vasak/parem käsklus ja muidugi jooksvad kontaktid :). Et siis natuke kõigest:
1) SLAALOM- slaalom on ju tegelikult Ollil ammu selge, kuid ma ei olnud rahul tema jalgade tööga. Seda me ütitame parandada- kahjuks läheb see üsna aeglaselt, kuna mul puudub hea võimalus slaalomit natuke avada. Maal olen ma pannud slaalomi pulgad maasse- seda ma aga trennis teha ei saa, sest liiv ei hoia pulki piisavalt kõvasti kinni. Aga meil on toimunud päris hea edasiminek- 4 esimest slaalomi posti on natuke avatud, viimased 8 aga sirges reas! Lihtsalt lust on vaadata kuidas Olli slaalomist läbi liugleb. Varsti hakkab jõuluvaheaeg, ning siis ma tulen maale, ehk saame selle ajaga õige jalgadetöö kinnistatud. Hoian pöialt :) :) Slaalmist ka pisike video. Enne slaalomit on ka näide meie cik/cap-ist.

2) CIK/CAP- Ehk koduselt tii/täp-täp ;). Praeguseks kõrguseks on 40cm. Tii pool on Ollile lihtsam, täp-täp vajab rohkem harjutamist. Ma olen täitsa rahul tema tihedusega, varsti saame ehk loa kõrgust natuke jälle tõsta :).
3) KIIK- Ollil on kiigel väga hea stiil- ta ei jää keskele "rippuma" vaid jookseb kiiresti lõpuni. 2o2o asendi võtmine on talle natuke raske. See vajab veel tööd. Praegu on kiige otsa all mini koerte laud, et langemine oleks natuke väiksem. Mõned sessoonid veel lauaga ja siis saab selle ära jätta. Lisan ka kiige näite- kiige osa algab u 1 minutist.


4) SERPENTIIN- vaikselt tegeleme tõkete sirgeks serpentiiniks saamisega. Praegu on nad veel üsna suure nurga all. Serpentiinide osa algab jälle u 1 minutist. Selles videos on näha ka kiige eelmine etapp- ehk otsa all maksi koerte laud. 

5) VASAK/PAREM KÄSKLUS- tundub, et Olli jagab seda ilusti. Näha saab eelmise video esimeses juhtimisharjutuses pärast tunnelit.
6) RC-RC-RC uhh, on vast keeruline, aga NIII LAHE!! Ma loodan väga, et meile need õnnestuvad, sest ma ei taha enam kunagi 2o2o meetodile tagasi minna. Ja tegelikult on Olli väga, väga tubli RC koer. Meil on olnud väike seisak, kuna hakkasime tegema trenni poomil, mis Olli jaoks oli kodu poomist väga erinev. See võttis ta alguses natuke ebakindlaks ja sellega kannatas ta muidu nii ilus "separation". Aga asi liigub jälle ülesmäge! RC algab 1,30 minutist. Meie edasiminekut segab väga tugevalt ka vähene võimalus RC harjutada- 3 korda nädalas on selgelt liiga vähe! Väga- väga kahju, et on talv ja trennivõimalused nii limiteeritud on. Loodetavasti see varsti paraneb. 
 


No comments: