Wednesday, August 28, 2013

18.08.13 Camp Capricole

Photo: Laura Väreluoto
Ja juba oligi käes viimane päev. Pärast hommikusööki peeti loeng jäljekoolitusest, kuid kahjuks oli see soome keeles. Pärast seda sai koeri kirja panna kaitsekoolitust proovima. Panin kirja ka Olli. Kaitsekoolitus koosnes tegelikult küll varukamehega mängimisest :). Olli kord oli üsna viimasena, niiet ma sain rahulikult Olli õdesid- vendi vaadata. Ma võtsin Ollile kaasa ka tema oma nutsu, et äkki ei taha varukameha omadega mängida, kuid minu üllatuseks märkas Olli kohe maas vedelevat suurt nutsu ja võtis selle üles ning pakkus mulle ja onule. Olli mängis väga väga hästi. Tegi oma mängu urinat ja oli muidu äge. Kahjuks aga hindas varukamees Olli vaprust natuke üle ja lõi endale kumminuiaga vastu jalga. See pauk ehmatas Olli üsna ära, ning ta oli päris ebakindel edasi mängides. Pärast aga ronis ta onule kaissu ja nõudis oma ära teenitud paisid :). Pärast seda oli jälle aeg lõunat süüa. Pärast lõunasööki tuldi mulle aga juba järgi, et minna läbi Frisbee poest. Ostsin Ollile 4 frisbee'd. Enne laeva oli meil veel natuke aega ning me veetsime selle Helsingis jalutades. Pärast pikka päeva oli Olli väga väsinud ning tal vajus juba laevale sõites silm kinni. Laevas olime kautis ning Olli magas terve aja.

Photo: Laura Väreluoto
Photo: Kati Kämppi

No comments: