Friday, May 31, 2013

Suur Koerapäev 26.05.13

Käisime Oltsuga Tartu laululaval korraldatud Suurel Koerapäeval. Osa võtsime kohe mitmest võistlusest- mäkkejooksust, Match Showst ning trikivõistlusest. Seda viimast ootasin kõige rohkem, kuid kahjuks läks see natuke sassi :).
Esimesena algas Match Show, kus Olli sai olla veel kutsikate klassis :). Kutsikad olid kuni ühe aastani. Esimene ring läks meil superhästi. Olli oli väga väga tubli ning me saime punase lindi. Punaste lindi saanud kutsikate ring ei läinud enam nii hästi, sest koeri oli palju ja ring oli väga väike- kitsas oli. Kuid Olli oli täitsa tubli ning meid valiti 4. kohale!
Pärast natukest ootamist sai alustada mäkkejooksuvõistlusega. Mina läksin üles mäkke, ning üks korraldajatest hoidis Ollit niikaua kinni. Sellelt võistluselt noppisime 3. koha :)
Viimaseks võistluseks jäi trikivõistulus. Juba mõnda aega enne näitas Olli, et ta on väsinud, ning ei olnud väga koostöövalmis. Meie suurejoonelisest kavast, mis ma olin ette valmistanu, ei tulnud kahjuks midagi välja. Olli oli väga hajevil, kuid tegi ära jägrmised trikid: edaspidi slaalom, kaheksa edaspidi ja tagurpidi, tagurpidi ringid ümber minu, esikäpad minu jalgadel edasi liikumine. Nende trikkide eest saime aga suurepärase 2. koha.

No comments: