Sunday, January 8, 2012

07.01.12 Aasta 1. agility võistlus

Aasta 1. agility võistlus toimus Tartus. Kohtunikuks oli Algirdas Valciukas. Jooksime 2 agility rada ja ühe hüpperaja.

Esimese agility raja sooritusega jäin rahule. Robi oli rõõmus ja kõik rasked kohad, mida oli täitsa palju, tulid ilusti välja. Samuti olid kõik kontaktid ilusad. Noh muidugi tuleks ära märkida mu idiootne juhtimine pärast kiiku - vahetasin mõtetult käe ära ja tegin viimase tõkke ületamise Robile ikka väga raskeks :(. Õnneks aga Robi seal pulka maha ei tõmmanud (selle hüppe eest peaks Robile küll 5+ panema). Tulemuseks saime -5 (üks pulk kukkus) ja 2. koha!

Teine agility rada läks halvemini. Robil tuju oli natuke halvem,kuid mina juhtisin Robi halvasti. Disklahvi saime poomi tunneli valikul. Robi hakkas juba tunnelisse minema, kuid ma keerasin liiga kiiresti ära, sest mul oli vaja ette jõuda. Robi aga nägi mu keeramise ära ja hüppas poomile.

Kolmas rada oli hüpperada. No see oli alles üks ebameeldiv rada. Hästi palju ümbert ja vahelt tõkkeid. See rada rikkus tõeliselt tuju ära ja kuna mul oli halb tuju, siis oli ka Robi tuju suht nulli lähedane. Raja läbisime küll ilma rajavigadeta, kuid ajavigu oli 17.25. Ja ma olen enda peale nii kuri, et ma lasin Robi tujul nii halvaks minna. Ta isegi lasi paaris kohas nina nuuskimiseks maha. Seda pole õnneks juba mõnda aega juhtunud. Igastahes tuleb edasipidi targem olla ja Robi tuju üleval hoida :). Selle raja eest saime 2. koha, sest ülejäänud maksi koerad said disklahvi.

No comments: