Thursday, October 27, 2011

27.10.11 KK2



Olen nüüd viimasel ajal vaikselt hakkanud Robile õpetama KK2 elemente, kuna suvel on plaanis KK2-te proovida. Kõige raskemad on liikumiselt istu, lama ja seisa :). Noo see on juba mulle nii kuradi raske :D. Kuidas siis koer peaks aru saama, mida teha, kui mina seal käkin? Aga igastahes nüüdseks on Robil juba liikumiselt istu võrratu :). Selle elemendi sooritusega olen rahul ja seda väga ei treeni. Lamaga on juba natuke suuremad probleemid, sest ta küll lamab, kuid ma tahaks kiiremat reageerimist. Seisaga oli olukord kõige halvem, sest Robi ei osanud seisa käsklust :). Seda siis õpetasin talle toas ja täna tegime esimest korda liikumiselt seisat nii, et pärast käsku tuli kohe käsi maiusega nina ette. Veel üheks uueks elemendiks on apordi toomine üle tõkke. Sellega väga probleemi ei ole, sest Robi teab, mis on hopp käsklus ja kui ma just apordit kogematta väga viltu ei viska, siis toob ta apordi ilusti üle tõkke hüpates. Muidugi tuleb veel seda harjutada, et ta ka viltu visatud apordi tooks ilusti üle tõkke hüpates, mitte ei tuleks ümber tõkke. KK2 püsilamamist me veel proovinud ei ole, kuid ma loodan, et seljaga Robi poole olek ei tekita väga probleemi :) aga noh kes teab. Täna kõrvalkõnni ajal tegime ka pauku. Robi reageeris sellele palju vähem, kui me Marikaga kartsime. Ta küll jäi natuke kartlikult vaatama, kuid kui ma teda kutsusin, siis võttis ta kohe uuesti minuga kontakti. Jesss.

No comments: